Makelaars met passie voor het vak
Wij houden van ons vak en vinden het heerlijk om huizen te verkopen. Meedenken met u als verkoper over de te nemen stappen en dit begeleiden. Het presenteren van het huis en de bezichtigingen verzorgen. Geïnteresseerden enthousiasmeren en informeren. En natuurlijk meedenken met de plannen die de kijker heeft.
Op een dusdanige manier dat de koopbeslissing goed wordt genomen en de deal perfect tot stand wordt gebracht. Dat is het gevoel wat u bij ons krijgt en wat wij gaan waarmaken. De feiten spreken namelijk voor zich.
Feiten van Bart Jansen Makelaars
Onze kennis is uw kracht. Wij zijn ‘allrounders’. Wij zijn zowel ingeschreven in de kamer wonen als bedrijfsmatig Vastgoed van het NRVT en lid van beide vakgroepen bij de NVM. Dit brengt met zich mee dat scholing op grotere schaal en hoger niveau plaats vindt. De kennis van taxeren, dus het bepalen van de waarde van het huis is prima onderbouwd.
Het vermogen om de marktsituatie te analyseren is beter getraind en zorgt ervoor dat de vraagprijs optimaal wordt gesteld. Onderhandelingstechnieken zijn beter ontwikkelt en het resultaat is beter. Dit alles lijdt tot een perfecte koopovereenkomst met een prima prijs en voorwaarden.
10 redenen om voor ons kantoor te kiezen
- Duidelijkheid over tarieven en afspraken. Deze staan immers op onze internetsite.
- U kiest voor dé trendsetter in de makelaardij. Een professionele en creatieve presentatie van uw huis met minisite.
- U waardeert onze gastvrijheid, openheid en kennis. Hier herkent u zichzelf in en dit past bij u!
- Wij zijn ervaren onderhandelaars die een goede deal voor u gaan behalen.
- Bovendien vakkundig en allround met een uitmuntende juridische kennis.
- Maak gebruik van ons grote zoekersbestand.
- Onze cliënten geven ons een hoge Funda-waardering.
- Een flexibele werkwijze door een enthousiast team. Bezichtigingen op zaterdag en in de avond zijn mogelijk.
- Een goede bereikbaarheid van ons kantoor op een zichtlocatie met goede parkeermogelijkheden.
- Wij willen een goede verkoop voor u en geen snelle verkoop voor ons!
Wij gaan voor het beste resultaat
Onze diensten
Verkoop
- NVM Makelaar Harderwijk met ervaring
- Beoordeling op Funda 9,4
- Superhandige zoekfuncties
Verhuur
- Geen zorgen over regelgeving
- Geen discussies met lastige huurders
- Minder betalingsconflicten
Onze werkwijze
1. Een bezoek aan u en uw woning en het opmeten van het huis en bijgebouwen.
2. Het bepalen van de waarde van uw huis op basis van de uitvoering, afmetingen, de ligging en de marktsituatie.
3. Het analyseren van de markt, het onderbouwen van de waarde en het adviseren van de te hanteren vraagprijs en verkoopstrategie.
4. De opmaak van het dossier. Het verzamelen van gegevens over de eigendom en eventueel aanwezige zakelijke rechten of beperkingen. Vastleggen van eventuele meldingen van verkoper (aansprakelijkheid) en het invullen van de lijst van zaken. Legitimatie controleren en het vastleggen van de opdracht vinden plaats.
5. Produceren van het promotiepakket. De foto’s worden gemaakt en een eventuele film wordt geschoten. De 2D-plattegronden worden opgemaakt en de tekst bedacht.
6. Oplevering van het promotiepakket. Alles is gereed en wij controleren samen met u de inhoud van het pakket.
7. Start verkoop met melding op funda.nl. De minisite wordt actief en zoekers worden benaderd.
8. Gegadigden zullen zich bij ons melden en de bezichtigingen worden ingepland. Onze makelaar leidt de mensen rond en informeert. De reacties worden na elke bezichtiging aan u doorgegeven.
9. Een kijker wordt een bieder. Men biedt een bedrag (koopsom), geeft aan wanneer men de sleutel van het huis wil (eigendomsoverdracht) en stelt eventueel aanvullende voorwaarden zoals het voorbehoud van financiering en het voorbehoud van een bouwtechnische keuring. Deze onderhandeling wordt door ons namens u gevoerd. De stand van zaken wordt telkens duidelijk weergegeven en overleg met u vindt veelvuldig plaats.
10. De bieder wordt een koper. De gemaakte afspraken worden vastgelegd in een koopovereenkomst. Het concept wordt u toegestuurd en de inhoud wordt natuurlijk met u en koper doorgenomen zodat alles duidelijk is. Ondertekening en toezending naar notaris vinden plaats.
11. Op de overeengekomen datum vinden de oplevering en eigendomsdracht van uw woning plaats. Samen met de makelaar en de koper van uw huis doen wij een rondgang door de woning. Een nadere uitleg kan worden gegeven en een inspectie vindt plaats. De meterstanden worden opgenomen en de notaris wordt bezocht om de leveringsakte te ondertekenen.
Wie wij zijn en wat we voor u kunnen betekenen
Bart Jansen
Register Makelaar Taxateur (Directeur)
Het makelen is met de paplepel ingegoten - Liefhebber van mijn vak en van sport - Mountainbike is mijn passie - Uitdagende tochten maken en het geven van trainingen doe ik graag - Voetbal in een vriendenteam nog altijd belangrijk.
(06) 5181 7381Stuur e-mail
Bart Jansen
Register Makelaar Taxateur (Directeur)
Hetty Jansen
Office manager
Van huis uit een atlete - Ik leef een actief leven gevuld met sport, mijn honden en gezin - Duizendpoot op diverse fronten.
(0341) 419 177Stuur e-mail
Hetty Jansen
Office manager
Margreet Bakkenes
Secretaresse
Woonachtig in Harderwijk – werkzaam bij Bart Jansen Makelaars sinds 1998 – getrouwd en moeder van 3 dochters – favoriete vakantieland Spanje – leest graag – actieve vrijwilliger bij korfbalvereniging.
(0341) 419 177Stuur e-mail
Margreet Bakkenes
Secretaresse
Martijn Ruiter
Register Makelaar
Hierdenaar – Ambitie in de makelaardij - Voetballer in hart en nieren – houdt van gezelligheid – wil overal het meeste uithalen – Ik ga graag op verre vakanties.
(06) 8296 6920Stuur e-mail
Martijn Ruiter
Register Makelaar