Een bezoek aan u en uw woning en het opmeten van het huis en bijgebouwen.
Het bepalen van de waarde van uw huis op basis van de uitvoering, afmetingen, de ligging en de marktsituatie.
Het analyseren van de markt, het onderbouwen van de waarde en het adviseren van de te hanteren vraagprijs en verkoopstrategie.
De opmaak van het dossier. Het verzamelen van gegevens over de eigendom en eventueel aanwezige zakelijke rechten of beperkingen. Vastleggen van eventuele meldingen van verkoper (aansprakelijkheid) en het invullen van de lijst van zaken. Legitimatie controleren en het vastleggen van de opdracht vinden plaats.
Produceren van het promotiepakket. De foto’s worden gemaakt en een eventuele film wordt geschoten. De 2D-plattegronden worden opgemaakt en de tekst bedacht.
Oplevering van het promotiepakket. Alles is gereed en wij controleren samen met u de inhoud van het pakket.
Start verkoop met melding op funda.nl. De minisite wordt actief en zoekers worden benaderd.
Gegadigden zullen zich bij ons melden en de bezichtigingen worden ingepland. Onze makelaar leidt de mensen rond en informeert. De reacties worden na elke bezichtiging aan u doorgegeven.
Een kijker wordt een bieder. Men biedt een bedrag (koopsom), geeft aan wanneer men de sleutel van het huis wil (eigendomsoverdracht) en stelt eventueel aanvullende voorwaarden zoals het voorbehoud van financiering en het voorbehoud van een bouwtechnische keuring. Deze onderhandeling wordt door ons namens u gevoerd. De stand van zaken wordt telkens duidelijk weergegeven en overleg met u vindt veelvuldig plaats.
De bieder wordt een koper. De gemaakte afspraken worden vastgelegd in een koopovereenkomst. Het concept wordt u toegestuurd en de inhoud wordt natuurlijk met u en koper doorgenomen zodat alles duidelijk is. Ondertekening en toezending naar notaris vinden plaats.
Op de overeengekomen datum vinden de oplevering en eigendomsdracht van uw woning plaats. Samen met de makelaar en de koper van uw huis doen wij een rondgang door de woning. Een nadere uitleg kan worden gegeven en een inspectie vindt plaats. De meterstanden worden opgenomen en de notaris wordt bezocht om de leveringsakte te ondertekenen.
10 redenen om voor ons kantoor te kiezen
Duidelijkheid over tarieven en afspraken. Deze staan immers op onze internetsite.
U kiest voor dé trendsetter in de makelaardij. Een professionele en creatieve presentatie van uw huis met minisite.
U waardeert onze gastvrijheid, openheid en kennis. Hier herkent u zichzelf in en dit past bij u!
Wij zijn ervaren onderhandelaars die een goede deal voor u gaan behalen.
Bovendien vakkundig en allround met een uitmuntende juridische kennis.
Maak gebruik van ons grote zoekersbestand.
Onze cliënten geven ons een hoge Funda-waardering.
Een flexibele werkwijze door een enthousiast team. Bezichtigingen op zaterdag en in de avond zijn mogelijk.
Een goede bereikbaarheid van ons kantoor op een zichtlocatie met goede parkeermogelijkheden.
Wij willen een goede verkoop voor u en geen snelle verkoop voor ons!
Deze site gebruikt cookies van Google om uw website gebruik geanonimiseerd te analyseren, zodat we uw bezoekervaring kunnen optimaliseren.